SEFACILITY
GESCHIEDENIS
De drijvende kracht achter SEFACILITY is Sandra van Esveld-Dokter uit Nijkerkerveen.
Zij is in het bezit van de diploma's: HBO Facility Management, Algemeen Beveiligingsmedewerker, Vakdiploma Beveiliging, Kaderdiploma Leidinggeven Beveiliging,
Receptioniste - Telefoniste en heeft sinds 1997 ervaring in de Facility-, Hospitality- en Securitybranche als Beveiliger, Facilitair Coördinator, Manager en Directiesecretaresse.
​
Wij zijn een klein en dynamisch bedrijf dat zich onderscheidt door de mate van transparantie waarmee wij zaken doen. Onze kernwaarden zijn vertrouwen en tevredenheid. Wij hechten groot belang aan open en eerlijkheid in onze zakelijke relaties. Op ons kunt u bouwen!
​
SEFACILITY heeft de beschikking over deskundig en gekwalificeerd personeel. Onze beveiligingsmedewerkers werken in een maatkostuum, zo zijn zij het visitekaartje voor uw bedrijf. Al onze medewerkers volgen jaarlijks een BHV-cursus, wel zo veilig.
​
ONZE KWALITEITEN
​
SEFACILITY:
​
-
Biedt u contact in directe, korte lijnen.
-
Voorziet uw bedrijf van een vaste, ervaren, representatieve medewerker die met zorg door ons is geselecteerd.
-
Is er op gericht de continuïteit van uw bedrijf te waarborgen.
-
Laat u maximale flexibiliteit en gemak ervaren.
-
Uw voordeel is kostenbesparing omdat u alleen de daadwerkelijk gewerkte uren betaalt.
-
Laat haar medewerkers jaarlijks een BHV-cursus volgen.
-
Voorziet haar beveiligingspersoneel van een net maatkostuum waardoor uw bedrijf op een professionele manier wordt gepresenteerd.
-
Zorgt ervoor dat uw eigen medewerkers geen overuren meer hoeven te werken waardoor het ziekteverzuim zal dalen.
-
Neemt uw werkgeversverplichtingen over.
OUTSOURCING OF
AD HOC?
OUTSOURCING: Wilt u uw gehele receptie of beveiliging uitbesteden? Dat is bij ons in goede handen. Onze vaste, ervaren medewerkers zorgen ervoor dat uw bezoekers op een prettige en gastvrije manier worden ontvangen, zodat uw bezoeker zich meteen thuis voelt in uw organisatie. Ook zorgen wij ervoor dat uw bedrijf op de juiste manier wordt beveiligd en zo min mogelijk risico's loopt.
​
AD HOC: Spoedaanvraag? Wij werken ook op ad-hoc basis. Wij hebben voor u een flexibel team beschikbaar met medewerkers op het gebied van beveiliging, receptionistes en telefonistes. Zo is er altijd een medewerker voor uw bedrijf beschikbaar.
​
​
Het visitekaartje voor uw bedrijf. | 100% eerlijk en betrouwbaar. | Flexibel en daadkrachtig. | Veiligheid voor alles. |
---|---|---|---|
Neemt u werk uit handen. |